lørdag den 7. april 2018

Tavshed på bloggen

Indrømmet - der har været meget stille her på siden ganske længe. Jeg har haft store problemer med min computer, som ikke har villet uploade billeder. Nu er computeren blevet geninstalleret, og den er som født på ny.

I januar måned fik jeg afsluttet to strikkeprojekter: 


Endnu en udgave af Charlotte Tønderings Merlin Berlin blev det til. Modellen er strikket i Isager Merilin og Isager Silk Mohair i en jægergrøn. Jeg har ændret lidt på modellen og lavet 3/4 lange ærmer.


Ærmerne er strikket i Isager Merilin og kroppen i begge garntyper.


Modellen har denne fine kant forneden, så gør den meget behagelig at have på.

Jeg fik også gjort Stephen Wests Vertice Unite sjal færdigt. Det blev utrolig lækkert og har allerede være meget i brug.




Det var meget spændende at strikke.


På den ene side er flere forskellige hulsømme og på den anden side et "K" broderet med korssting.



Jeg var også på kursus hos Bjørk på højskolen i Skals. Her fik jeg lavet en lille pose, som jeg tænker at bruge som smykkepose, når jeg skal ud at rejse.




Den sidste dag i januar havde jeg en feriedag, hvor jeg fik gjort to læderprojekter færdige. Dels en opbevaringsboks og dels min store lædertaske. De bliver begge brugt flittigt.

Kirsten


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }