søndag den 21. januar 2018

Broderi

I dag har jeg broderet sammen med Brodøserne. Nogle af os har broderet sammen i mange, mange år. Årene går helt tilbage til dengang min datter var 3-4 år. I dag er hun 22 år - tænk sig.

Vi aftaler et tema for hver gang vi mødes. Nogle broderer indenfor rammerne af teamet, andre broderer noget ganske andet. Temaet i dag var broderi på beklædning. Min bedste sommernederdel lavet af hør havde fået sig en plet - formentlig en rødvinsplet.



Jeg tegnede et organisk motiv med inspiration fra tang.

Jeg vil brodere med disse farver i franske knuder.


Så langt - så godt ...



God søndag
Kirsten


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }