søndag den 7. maj 2017

Nye farver

Foran mig ligger fire halve ærmestykker, som skal strikkes sammen til to ærmer. De to ærmer er det sidste jeg mangler på Annette Danielsens Gadebillede.


Mens jeg monterer, kan jeg nyde synet af nyindkøbt garn.

Onsdag var jeg i Sommerfuglen, hvor jeg købte håndfarvet garn fra Hegdehog Fibres: Ganny (nederst til venstre), Salty Tales (nederst til højre) og Stone (til venstre for Salty Tales). Jeg planlægger at strikke et Stephen West sjal, Vertices Unite, hvor jeg vil kombinere mit nyindkøbte garn med lagergarn fra Isager.


Lørdag var jeg til strikkelounge hos Tøndering Strik i Aarhus. Her købte jeg garn til modellen Musik, som Marianne Isager netop har designet. Jeg købte Isager Kvartet i farven Jazz, som jeg vil strikke sammen med en rosa Isager Merilin og Isager Alpaca 1 i farven 7s fra mit lager. Jeg planlægger at strikke modellen med korte eller 3/4 lange ærmer.


Det er faktisk de første garner, som jeg køber i år til et bestemt projekt. Jeg har købt garn i år, men det har været til et par strikkeprøver for at få mulighed for at "lege" med det pågældende garn.

Det er vist første gang, jeg har haft en så lang periode uden garnkøb - men så har jeg også taget revanche ved at købe til hele to projekter samtidig.......

God søndag
Kirsten



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }