søndag den 23. oktober 2016

Bergamo, Cusi, Milano, Como ......

er nye navne på garn, som jeg er ved at lære at kende.


Familien Davidsen er begyndt at importere garn fra Lamana. Det er lækkert - rigtig lækkert. Det er rigtig svært at få frem på billeder - i hvert fald for mig. Jeg prøver dog alligevel.


Jeg har lavet nogle strikkeprøver med de fire garner.


                    Cusi                                                                   Bergamo    
                    100 % alpaka                                                     75 % uld 25 % alpaka

                    Milano                                                               Como
                    90 % uld 10 % kashmir                                      100 %



Jeg har selvfølgelig strikket med mine nye strikkepinde for at prøve dem af.


Det er nogle meget lækre garner og særligt Cusi, som jeg bliver nødt til at strikke et projekt med.

God søndag
Kirsten



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }