lørdag den 21. maj 2016

Nælder

I går lå det svenske blad, Väv, i min postkasse. Et flot og inspirerende blad om vævning. Så i denne weekend kan jeg se frem til at læse artikler om hør, hamp og nælde. Det glæder jeg mig til. Derudover er der en artikel om arbejder af den danske væver, Winnie Poulsen.

Måske skulle jeg forsøge med at hækle en klud af et fed nældegarn, som jeg købte for flere år siden.... Jeg har desværre ikke nok til at kaste mig ud i at væve med garnet. En enkelt klud kan dog give mig en fornemmelse af, hvordan nældegarnet er at arbejde med.


God weekend.
Kirsten 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }