tirsdag den 26. januar 2016

Skals - højskolen for design og håndarbejde

har jeg efterhånden besøgt mange gange på flere ugekurser i broderi. 

Skals - er for mig sans for detalje, der lige nu for eksempel viser sig i form af disse fine perlehyacinter i glas.


Skals - er for mig den daglige morgensamling med sang fra Højskolesangbogen.


Skals - har indtil nu været mest broderi og lidt strik.


Skals - er nu også blevet vævning for mig. Indtil videre går det vist meget godt .....


Sidst, men ikke mindst: Skals - er inspirerende undervisning og samvær med andre, der har samme interesse for håndarbejde som jeg selv.

God tirsdag aften.
Kirsten

3 kommentarer:

  1. Uhh Jeg glæder mig til uge 10, så er det min tur til at brodere .... Er ved at finde motiv og ideer frem
    Kh Helle

    SvarSlet
  2. Ja Skals er helt igennem en fantastisk kreativt sted at få lov at opholde sig, der er en ånd i det hus man ikke finder andre steder.
    Og skønt at få lov at fordybe sig i håndarbejdets detaljer. Og sikken et smukt vævearbejde.

    SvarSlet
  3. Det lyder dejligt og vævningen ser smuk ud. Jeg har aldrig været på Skals, men kan sagtens forestille mig, at det er meget inspirerende.

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }