torsdag den 28. januar 2016

Inspiration til vævning

Mit vævearbejde er kommet af væven og ligger nu i koldt vand, da det er et arbejde i ren hør, der skal koldrulles.

Det giver mig lejlighed til finde inspiration - endnu mere inspiration til fremtidige vævearbejder, da jeg er blevet ligeså begejstret for at væve, som jeg havde håbet på og forventet.

Her følger en række billeder af vævearbejder, der er udført af Anne-Mette Due Nielsen, som har undervist i denne uge.





Jeg har ladet mig inspirere af det forår, der er lige rundt om hjørnet og fundet bomuld (øverst) og hør (nederst) i forårsgladefarver.


Jeg har lavet vikleprøver:


God aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }