lørdag den 22. juli 2017

Sommerferien er begyndt

14 dages sommerferie ligger forude - dejligt !

Resten af dagen i dag planlægger jeg at lave absolut ingenting - bortset fra at strikke.

I sommerferien vil jeg have fokus på min udgave af Hanne Falkenbergs Plissé, som jeg strikker i en brunlig nuance.


Derudover vil jeg forsøge at få hæklet et par firkanter til min Taske 1 fra Nordiske Masker.


Jeg mangler seks firkanter, inden jeg skal igang med at montere.

I mandags var jeg til flyttesalg hos Tine Wessel. Jeg fandt disse gamle borderier. Fire dækkeservietter med en fin blomsterkant. Så vidt jeg kan se, er mønstret fra Haandarbejdets Fremme. Broderiet er udført i Dansk Blomstergarn - tror jeg.



Inden jeg tager dem i brug, skal de vaskes og presses.

Jeg fandt også en fin, hæftet bog om broderi.



Det var morsomt at finde et afsnit om hedebobroderi i bogen.

God lørdag.
Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }