søndag den 24. april 2016

Endelig færdig

Nogle gange tager det bare længere tid at færdiggøre et stykke strik - hvorfor er ikke altid nemt at vide.....

Det gør sig gældende for min Vikingjakke, som Marianne Isager har designet. Jeg faldt for modellen allerede, da Marianne Isagers bog, Strik a la carte II, udkom. Det er ganske lang tid siden. I dag er modellen blevet monteret færdig.


Det kan undre mig, hvorfor det har taget mig så lang tid at gøre modellen færdig. Der er perlestrikning og udfordrende snoninger i massevis......


Det gik galt for mig med en snoning......


Så er det med at redde, hvad reddes kan.


Vupti - en fin og korrekt snoning.... Vikingjakken er nu vasket og ligger til tørre. Garnresterne er vundet op:


Måske skulle jeg give mig i kast med endnu et ufærdigt projekt, som mangler to ærmer......


God søndag.
Kirsten



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }