søndag den 13. marts 2016

Lækkerier

Lammeuld, hør, alpaca, kashmir, mohair .......


Jeg har købt et hvidt / råhvidt nøgle af hver garnkvalitet, som Familien Davidsen fører. Her er Hør Lux 1, 100 % hør, Baby Alpaca, 100 % baby alpaca, Donegal Mohair Tweed, 70 % lammeuld og 30 % mohair, Agnes og Lambswool, 100 % supreme lammeuld, og Kashmir Lux, 95 % geelong first-cut lammeuld og 5 % cashmere - rene lækkerier.

Denne samling skal supplere min samling af hvide garner fra Isager Garn og Ito Garn. Garnerne bruger jeg til strikkeprøver - dels til at prøve strikkefastheder og dels til at prøve strikketeknikker.


Jeg tænker, at den næste investering på strikkefronten skal være en ny æske til mine strikkeprøver. Der er næsten ikke plads til flere prøver ......


Nu vil jeg kaste mig ud i prøver med Familien Davidsens garner....

God søndag aften.

1 kommentar:

  1. Det lyder som en god ide med opbevaring til strikkeprøverne. Jeg har også set flere, der lægger dem i plastik lommer i ringbind, for så holder de farven og faconen.
    Garnerne ser lækre ud.

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }