torsdag den 31. december 2015

Godt Nytår

På denne dag i året plejer jeg at gøre status over det antal garnbanderoler, det er blevet til i løbet af året, der er gået. Det vil jeg undlade i år - for det er jo egentlig ikke det, som det handler om.

Året 2015 har budt på mange gode strikkeoplevelser, hvor en særlig god oplevelse var Strik i Todbjerg. Året har budt på godt og hyggeligt selskab med min strikkegruppe, Uldtotten, hvor vi blandt andet har besøgt Bodil Munch. Sidst, men ikke mindst, har jeg stiftet bekendtskab med nogle nye strikkepinde, som gør godt for den daglige strikkeoplevelse.



Jeg broderer fortsat i toget - helst hver dag. Det giver en dejlig ro og giver nogle spændende samtaler med andre passagerer om håndarbejde. 2015 har budt på hyggelige stunder med mine broderiveninder, som jeg skal se igen først i det nye år.



2015 har endelig budt på dejlige oplevelser på Skals. Jeg har oplevet udstillingen i juni og deltaget i kursus på Skals, men i år har jeg også fået fornøjelsen af at opleve Skals som medlem af bestyrelsen. Det har været en fornøjelse at opleve den dedikation, som medarbejderne har for stedet.



Nu vil jeg glæde mig til, hvad året 2016 kan byde på af strik på pindene, broderi i æsken og gode oplevelser på Skals.


Godt Nytår til alle
Kirsten



 

3 kommentarer:

  1. Godt nytår til dig også. 2016 har jo allerede en masse godt at byde på.

    SvarSlet
  2. Også godt nytår til dig. Og tak for alle de smukke ting du deler på bloggen. Skals er også kommet ind i mit liv i 2015, hvor jeg har fået plads på et tirsdagshold, det er helt fantastisk.

    SvarSlet
  3. Også rigtig godt nytår til dig også.

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }