tirsdag den 3. november 2015

Indlæg nr. 300

Der har været meget stille her på kanalen i nogen tid - men jeg er i gang med et større projekt. Jeg er nemlig ved at indrette et nyt sy-, strikke- og hobbyrum. Der er blevet malet, senere er der blevet målt og søgt efter reoler og skabe til opbevaring.

Nu er det kommet så langt, at jeg er ved at flytte ind. Det tager også lang tid, da jeg har lovet mig selv, at jeg samtidig vil rydde godt og grundigt op i mine ting.


Jeg gemmer de bøger, som jeg holder mest af.



Jeg gemmer mine favoritfarver i garn.


Og jeg gemmer mine yndlingsstoffer.

Alt sammen i håb om at få plads til en væv.....

Resten har jeg faktisk tænkt mig at sælge. Jeg sorterer fra for at afholde et lille loppemarked lørdag den 14. november 2015 fra kl. 11 - 16 hjemme hos mig selv i Randers.

Ha´en god dag.
Kirsten



1 kommentar:

  1. Lyder som et større projekt - men sikke en dejlig orden, du får.

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }