søndag den 13. september 2015

Arvingen II

er jeg - selvom jeg har gang i meget andet strik - netop begyndt på. Jeg strikkede for knap to år siden Arvingen i lysgrå til min datter. Hun har brugt den lysgrå udgave rigtig meget og har ønsket sig en ny Arving i koksgrå. Arvingen er designet af Pia Hernø inspireret af en poncho, som Gro Grønnegaard, spillet af Trine Dyrholm, havde på i tv-serien Arvingerne.


Jeg strikker Lana Grossa, Sportwolle, Isager Alpaca 1 og  Knoll Supersoft sammen.


Det giver et rigtig fint farvespil.


God søndag
Kirsten

1 kommentar:

  1. Koksgrå har sådan et dejligt spil. og mønstret er flot. Den bliver dejlig - i det skønne garn.

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }