tirsdag den 4. august 2015

Endnu en garnbutik er kommet til byen

Jeg tog forbi i eftermiddag på en kort visit. Butikken har primært garner fra Lana Grossa, som jeg ikke kender særlig godt. Det skal selvfølgelig ikke holde een tilbage.  Jeg købte derfor 7 nøgler garn for at prøve kvaliteterne af. Da jeg meget sjældent - eller nærmest aldrig - strikker med garn indeholdende akryl eller andre syntetiske materialer, valgte jeg kun "rene" garner, selvom Lana Grossa har en hel del blandingsgarner.


Min tanke er nu at lave strikkeprøver af hvert garn for at få en fornemmelse af, hvad garnet kan bruges til, og om garnet kan bruges sammen med andre garner.

Garnerne indeholder uld, bomuld, silke, alpaca og viscose - enten alene eller i en blanding.

God tirsdag aften.
Kirsten

1 kommentar:

  1. Det er altid rart med en ny garnbutik, men i hvilken by? Iøvrigt tak for dine mange indlæg om broderi. Jeg ville gerne brodere mere, men det er efterarbejdet / monteringenjeg er usikker på. Ved du om der er kurser for begyndere i montering?
    Venlig hilsen
    Kirsten i Tønder
    Kirsten

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }