torsdag den 30. juli 2015

Garnindkøb

For en gangs skyld har jeg købt garn til et projekt, nej, to projekter ;-)



Jeg har længe gerne villet strikke en cardigan i hulmønster af noget "fast garn", hvor hulmønstret træder tydeligt frem. Jeg tror, at jeg har fundet det helt rigtige i garnet Filo fra Lang Yarns. Garnet har jeg købt under vores ferie i Tyskland. Nærbilledet kunne være bedre, men det giver alligevel et indtryk af, hvor "fast" garnet er i sin struktur.

Jeg er blevet så glad for ITO garnerne og måden, hvorpå de kan mikses og mikses med andre tynde garner. Jeg kunne derfor ikke holde mig tilbage, da Tøndering Strik i dag havde fået papirgarnet, Wagami, i en ny grøn farve.


Jeg vil igen strikke i striber - med papirgarnet som det gennemgående garn - og kombinere med disse nyindkøb:


og disse garner fra lageret:


Måske skal jeg lave en prøve i aften ??


1 kommentar:

  1. Det ser spændende ud og jeg glæder mig til at følge det.

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }