tirsdag den 3. marts 2015

Nye farver ...

Jeg har bevæget mig ud i et farvevalg, som sædvanligvis ikke er mit: gult og lilla. Men man skal vel bevæge sig ud i noget nyt, når man er på kursus.


Jeg har broderet den samme bund med en grøn bomuldsgarn. På begge stykker er broderet prikker, bobler eller ....

Den mindste prik er broderet med holbeinsyning i en cirkel. Derefter er der broderet fladsyning, først på den ene led og derefter på den anden led. Den mellemste prik er broderet med fladsyning henover noget kraftigt vlieseline (S250). Den største prik er også broderet med fladsyning, men henover uldfilt.



Lige nu er jeg klar til at lægge min stadieprøve med fransk syning og engelske huller i eddike for at få den blå påtegningsfarve til at forsvinde.



Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }