fredag den 6. marts 2015

Montering ....

i dag er jeg begyndt på at montere min første prøve. Ved hjælp af en kraftig ritråd har jeg spændt broderiet rundt om et stykke karton.


Vi må se, hvad bagsiden bringer.....


Derudover har jeg gjort klar til fladsyning på mit K.

Dagen begyndte dog med en forelæsning af Anni Bloch, der laver de mest fantastiske broderier på overdele. Her er fantasiblomster broderet på silke med silke i nedlagt syning. 


Her er silkebroderi med tungestingscirkler på silkeorganza ....


smocksyning og prikker på silkeorganza - meget effektfuldt og smukt. 


(Billederne af Anni Blochs broderier blev taget med min mobil - de kunne være bedre )

Kirsten 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }