mandag den 9. marts 2015

Brodøser på besøg

Søndag var det min tur til at byde mine brodøseveninder på frokost. Vi havde aftalt, at vi skulle inspireres af Sue Spargo, og at vi skulle bruge rester. Jeg havde en masse uldstof fra en ven, der er møbelpolster. Stoffet er fra udgåede bøger med stofprøver. Her er uld i alverdens farver og mange forskellige kvaliteter:


Ved hjælp af Vliesofix blev det ene stykke stof fikseret på det andet:


For at "sikre" stoffet bedre har jeg broderet med knaphulssting rundt om den yderste cirkel. Jeg nåede ikke så langt i løbet af søndagen. Men søndag aften fandt jeg mine forskellige garner frem og gik i gang. Her er det foreløbige resultat:





Det er sjovt - som i rigtig sjovt - at brodere på denne måde.

Kirsten


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }