lørdag den 10. januar 2015

Garnrester

er gode. Her er nogle af mine garnrester i Isager Spinni:


En tråd Spinni kunne strikkes sammen med en tråd Isager Alpaca 1 på pind nr. 4. I så fald vil det ikke betyde så meget, at jeg kun har Isager Alpaca 1 i to forskellige indfarvninger.


Det var en tanke jeg fik i går aftes. Her er resultatet af min strikkeprøve med en strikkefasthed på 21 m/ 10 cm.


Farveskiftet kunne være som på denne vikleprøve, hvor jeg bruger de kraftige farver til de smalle striber.


Måske kunne det hele ende ud i endnu et tørklæde i stil med disse - Marianne Isagers Tokyo eller Nordiske Maskers Tørklæde nr. 5. Tørklæde nr. 5 har jeg tidligere lavet, og det kunne godt tåle en gentagelse …….

Kirsten


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }