søndag den 9. november 2014

Et forsøg

Jeg kunne ikke lade være. Jeg måtte prøve at bruge møbelstofprøverne til broderi. Her er resultatet af mit forsøg lørdag aften:


Bundstoffet er uld. Jeg har klippet tre cirkler i nogle af de andre stoffer af enten uld eller bomuld. Broderiet er lavet med perlegarn og hørgarn.

  
Her har jeg lavet franske knuder, kædesting og tungesting. 



Her er også tungesting. Derudover er der brug spiraler, kædesting og franske knuder 


Her har jeg bladret i Jytte Harboesgaards bog Broderisting og fundet forskellige sting…….

Inspirationen kommer fra Sue Spargo. En meget farverig quilter inspireret af folk art.

God søndag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }