mandag den 15. september 2014

Luksusgarn ……...

kunne jeg bare ikke stå for, da jeg i fredags besøgte Tøndering Strik i Aarhus. Der kom garn med hjem til en top - en festlig top. Vegas er navnet.

Jeg valgte en næsten nude sammensætning af farver.


Her er silke, mohair, hør, viscose i en dejlig blanding - alt sammen fra det japanske firma ITO. 

I weekenden er det gået hurtigt på pind nr. 4,5, så jeg er allerede et godt stykke oppe på kropstykket. 


Det er lækkert ………. rigtig lækkert. 

Jeg fandt på et loppemarked i Hillerød en lækker broderet dug i udklipshedebo. Dugen ligger lige nu i eddike, da overføringsfarven ikke var fjernet. Det ser indtil videre ikke så godt ud - men jeg håber, at det lykkes for mig at få overføringsfarven væk. 



God mandag aften

Kirsten 

2 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud. Dugen ser også ud til at være rigtig fin :-)

    SvarSlet
  2. Ååååh... så lækkert. Nydelsesfuld strikning!
    Så smuk en dug...som loppe??? Håber du får farven af... og dugen i brug...

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }