lørdag den 1. marts 2014

Rammet ind …...

Nu er de fleste af broderierne, som JP-Rammer i Thorsø har rammet ind for mig, kommet op at hænge:


Her er allerførst mit stramajbroderi, der er blevet udsat for mange små stykker stof for derefter at blive udsat for maskinbroderi.


Processen kan du se mere til her.

For mange år siden - 1999 - broderede jeg dette billede til min datter. Det har hængt i en skifteramme, men som et led i at gøre sig klar til at flytte hjemmefra ville hun gerne have det "rigtig" indrammet:


Det står nu på hendes værelse og er ikke pakket ud. Det bliver sikker først pakket ud, når hun finder et blivende sted.

Herudover har jeg haft nogle fuglebroderier liggende - de skulle også have en ramme. Hvor de skal hænge, er der ikke lige taget stilling til endnu.


Endelig er disse to billeder kommet i ramme og på plads:


Jeg synes, at JP Rammer har klaret indramningsopgaven fint.

Nu vil jeg begynde at gøre klar til at pakke til en uge på Skals.

God lørdag……..

3 kommentarer:

  1. Ualmindeligt fine og kreative broderier. Det må være fantastisk at kunne. Sikke en dejlig gave din datter nu kan tage med sig. God tur til Skals.

    SvarSlet
  2. Det gør bare rigtig meget at få rammet broderierne ind. Og så elsker jeg Edith Hansens ting :-)

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }