tirsdag den 18. februar 2014

Nu skal det være….

Jeg har mange gange kigget på HABU textiles hjemmeside og drømt om at prøve garnet. Den 5. februar bestilte jeg garn til to projekter og allerede i dag kunne jeg på posthuset - mod behøring betaling af told - hente min pakke. Garnerne var pakket fint ind:


Her var garn til No. 100 Paper Linen Jacket i khakigrøn/grå:



Garnet er Tsumugi Silk og Linen Paper Yarn. Opskriften er dels en tekst på engelsk og en typisk japansk skitse:


Herudover har jeg købt garn til Wool Stainless Steel & Picot Strip Pull Over:


Her skal jeg også bruge silken, der skal sættes sammen med garn af stål, garn af silke og mohair og endelig noget picot garn.

 Designeren af begge modeller er Setsuko Torii, som jeg ikke iøvrigt kender udover hendes bog. Men prøv at google hendes navn og se alle de dejlige billeder, der dukker op. Så er din aften måske allerede væk………

God tirsdag aften.
Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }