lørdag den 25. maj 2013

Ud og hjem igen

Endnu en lille tur til København er det blevet til. Da mit møde sluttede tidligere end ventet, blev der lidt mere tid til at kigge rundt. Jeg fik både besøgt Sommerfuglen, Strikkeboden i Krystalgade og Uldstedet, der netop er flyttet til Vendersgade. Uldstedet har fået en rigtig fin butik med et dejligt lys. De har rigtig mange garnkvaliteter og flere, end der var i den gamle butik.

Hos strikkeboden fandt jeg noget hørgarn i nogle lækre farver.



Det kan strikkes sammen med en anden garn eller strikkes dobbelt. Hvad det lige skal bruges til, ved jeg endnu ikke - en sommertop er et godt bud.

Ellers går det godt fremad med mit strik på "tykke" pinde:



Det samme gør det med mit broderi:

God weekend til dig og dine.
Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }