torsdag den 23. maj 2013

Der er hul.......

ikke midt i spanden - som man ellers kunne tro med det regnvejr, vi havde i går - men i min pegefinger.

Jeg tror bare, at jeg må konstatere, at mine fingre har det bedst med bambuspinde. Efter at have prøvet at strikke med kulfiberpinde med metalspids har jeg fået en revne i min finger - av, av. For lige at give fingeren lidt ro broderer jeg og strikker på et nyt projekt på tykke bambuspinde. Tykke pinde vil for mig sige pind nr. 4,5:



Garnet er fra Ito: Sensai med mohair og silke i farven Rainy Day og Kouki med silke og ramie i farven Aqua Grey - apropros regnvejr ;-)


God aften til dig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }