søndag den 2. juli 2017

Åse Lund Jensen

Marianne Isagers nye bog, ÅLJ, som er udgivet i anledning af, at det er 40 år siden, at hun overtog Åse Lund Jensens virksomhed, er en fantastisk fin bog. Der er mange flotte modeller, en dejlig historie og lækre billede. Jeg har haft svært ved at vælge, hvilken model jeg skulle begynde med.

Jeg kunne have lyst til modellen Gåseøje i disse to farver:

 
Hulborter kunne strikkes i denne udgave:


Åses striber kunne laves i en blålig udgave:


Relief kunne blive mere turkisblå:


Plettøj kunne kombinere grå med de blå/grønne farver:


Alle farverne i strikkeprøverne ligger indenfor min comfort zone - så måske skulle jeg prøve noget nyt ?

Jeg er begyndt på modellen Hønsestrik Inspiration i disse farver:


De grønlige nuancer er jeg helt tryg ved - men de rosa er nye for mig.

Indtil videre ser det meget godt ud:


Det skal nok blive godt.....


God søndag
Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }