torsdag den 29. december 2016

Det sidste garnindkøb ..

for i år har jeg foretaget i dag.

Jeg har været så heldig at få et gavekort til Tøndering Strik i fødselsdagsgave. Det er i dag blevet omsat til en ny garnvinde. Den gamle havde et par knækkede stykker træ, så den var jeg efterhånden blev noget træt af. Her er mine nye garnvinde:



For at garnvinden straks kan tages i brug, har jeg foretaget årets næstsidste garnindkøb. Jeg vil strikke Sanne Fjallands model Graphic i en forårsudgave med disse fire farver, hvor den beige/lys brune er bundfarven. 


Det sidste garnindkøb foretog jeg hos Yarnfreak. Jeg vil gerne lære Filcolanas garner at kende, særligt det nye garn, Pernilla. Så derfor købte jeg disse tre hvide garner til at lege med - det vil sige til at strikke strikkeprøver med. 


Hos Yarnfreak fandt jeg også Lisa Renners bog, som jeg havde ønsket mig i julegave - uden at den dog lå under træet.


Så er jeg klar til årets sidste arbejdsdag i morgen.

Kirsten
GemGem

1 kommentar:

  1. Skønne ting Du hår fået fat i idag
    Godt nytår, det har været hyggeligt at følge dig og se dit meget flotte håndarbejde.
    Jeg har lige meldt mig til Broderi og bogstaver på Skals i 2018, der er godt nok lang tid til !
    Kh Helle

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }