søndag den 24. juli 2016

Monteringsværkstedet


Mit sommerferie-monteringsprojekt fortsætter....



Da jeg i marts 2015 var på kursus i fransk og engelsk broderi på Skals - højskolen for design og håndarbejde, fik jeg konverteret min underskrift til et broderimønster, som jeg blev færdig med at brodere dette forår. Min underskrift har jeg broderet tre gange i tre forskellige størrelser med DMC navnegarn på hørlærred. Den oprindelige tanke var, at broderiet skulle monteres til et net, som kunne bruges til at tage mit håndarbejde med på tur. I dag skulle det vise sig, om ideen var holdbar.

Jeg er vild med Kaffe Fassetts stoffer og besluttede, at stoffet Samarkand skulle være for, og at der skulle monteres flere små lommer i Kaffe Fassetts ensfarvede stof.


Ideen til nettet har jeg fundet i et japansk magasin.


Foret har jeg monteret med en lille tittekant. 


Ideen var holdbar ......
Kirsten









2 kommentarer:

  1. Så smukt Enkel ide der bare holder 👍👍👍👍

    SvarSlet
  2. Det var godt nok en fin taske. Smukt udført.

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }