søndag den 17. juli 2016

Lidt af hvert

Det bliver til lidt af hvert i disse dage. Jeg har fået lavet en strikkeprøve på det garn, som jeg købte i Barcelona. Mine planer går i retning af en kortærmet bluse strikket oppefra og ned.


Jeg har ikke planer om, at der skal være meget mønster i blusen, da garnet giver et mønster i sig selv.

Mit orange/røde tørklæde er blevet vasket og tørret.



Jeg er ganske godt tilfreds med resultatet - farverne og den færdige længde.


Spørgsmålet er så, hvilket tørklæde jeg kommer til at bruge oftest ? Det blå/grønne eller det orange/røde ?


Sommeren har givet tid til at komme godt igang med Ribefrakken. Der er ganske mange masker på rundpinden. Jeg tager dog ind på hver 4. og 5. pind, så der bliver færre og færre....


God søndag.
Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }