lørdag den 29. august 2015

Strikkeprøver i Todbjerg

Jeg har haft en rigtig dejlig dag i Todbjerg, hvor Susie Haumann og Annette Danielsen udgav deres nye bøger. De har lavet rigtig mange gode modeller med fine mønstre. Alle modellerne var udstillet:








Der var også udstillet modeller, som man slet ikke måtte fotografere. Disse modeller må vi vente på - selvom det er svært.

Jeg havde meldt mig til en workshop med Lene Holme Samsøe, hvor der blev budt på kaffe, kage og - ikke mindst - garn til at strikke prøver af.


God lørdag
Kirsten

2 kommentarer:

  1. Det var en rigtig god dag i Todbjerg. Jeg var imponeret af hele arrangementet. Håber udstillere og standholdere også havde en god dag.

    SvarSlet
  2. Jeg var der også. Det var en super dejlig dag og et rigtig godt arrangement. Jeg håber det bliver fast tradition fremover.

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }