lørdag den 18. juli 2015

Helt enkelt

En ribkant bestående af to ret og to vrang og herefter glatstrikning på rundpind. Garnet er papirgarn sat sammen med forskellige andre garner: først uld, siden alpaca, derefter silke og stål, så silke og mohair med 15 pinde af hver garntype. Lige nu har jeg strikket 15 pinde med bomuld og papirgarn. Jeg vil nu gå på jagt i mine gemmer for at finde det næste garn, som jeg skal strikke med ....


Hver enkelt deltager fik på kurset i går 50 gr. uldgarn med hjem. Jeg valgte denne farve, som nu er tørret og klar til brug.


Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }