lørdag den 7. februar 2015

I dag glæder jeg mig over

at hæfte tråde på jakken til min mand. I næste uge skal jeg have fundet en lynlås til jakken.

Derudover glæder jeg mig over, at jeg i torsdags nåede forbi Nordisk Garn i Ålum. Butikken forhandler primært islandsk garn: Léttlopi, Álafoss Lopi og …. Jeg vidste, at butikken skulle til at forhandle garn fra Rowan, og jeg ville forbi og se, hvad der var kommet på hylderne. Der var kommet Rowan garn på hylderne - men jeg endte med at købe et magasin: Rowan Loves. Rowans tanke er tilsyneladende at lave flere magasiner med fokus på modeller, der kan strikkes op i flere forskellige garner. I magasinet er der brugt Kid Silk Haze og Felted Tweed.



Den grå model er strikket i to tråde Kid Silk Haze, og den dueblå er strikket i Felted Tweed - opskriften er den samme. Der er også opskrift til at strikke modellen i en tråd Kid Silk Haze. Et rigtig fint og anvendeligt magasin der kan anbefales. Designeren er Sarah Hatton, og de skønne fotos er taget af India Hobson.

I indkøbsposen kom også:


Léttlopi i sorte, grå, beige, brune og råhvide nuancer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }