søndag den 15. februar 2015

Blød og lækker

Kombinationen af Isager Merilin og Isager Silk Mohair giver et lækkert og blødt resultat. Ærmet er strikket i Isager Merilin alene. Det giver en meget fin effekt. At sy stykkerne sammen giver ingen problemer, selvom der er tale om to forskellige strikkefastheder. 




Nederst i siderne er der lavet en slids.



Jeg er sikker på, at jeg bliver glad for Merilin Berlin, og at jeg kommer til at bruge den meget.




Modellen er designet af Charlotte Tøndering. Jeg har strikket i min favoritfarve - Silk Mohair nr. 60, en dyb aubergine.

God søndag.

Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }