tirsdag den 2. december 2014

En lun og lækker Normandy er klar til brug.


Modellen Normandy er designet af Helga Isager. Jeg har strikket i Viscolin, Silk Mohair og Tvinni. Kroppen og ærmerne er strikket i Viscolin og Soft Mohair, medens skulderpartiet er strikke i Silk Mohair og Tvinni. Jeg har ændret lidt i indtagningerne ved skulderstykket, men det er også alt.


Kroppen er strikket i omvendt glatstrikning. Skulderpartiet og en lille trekant i halsen er strikket i almindelig glatstrikning.


Halskanten er blot glatstikning, der er bukket rundt og hæftet på bagsiden.

Jeg tror, at Normandy bliver en model, som jeg vil bruge meget.

Lige nu er jeg i gang med at lege lidt med glimmertråd ………


Her strikker jeg prøve på en kant til en top, Artic Haze, designet af Lisa Richarson. Kanten består af retriller, og kroppen er strikket i vævestrikning. Det kunne måske godt komme til at virke ……..


Her strikker og hækler jeg prøve på Jakke 5 fra Nordiske Masker. Det kunne måske også være noget …...
Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }