onsdag den 15. oktober 2014

En hank

er netop ankommet i min postkasse fra Frankrig. Den skal monteres på min taske.



Jeg tænker, at hanken skal monteres, som der er placeret på stykket til højre. Det vil sige, at der skal laves en strop, som hanken skal monteres i. Det betyder, at hanken ikke vil tage så meget "udsyn" til broderiet. Hanken er af mørkbejdset træ og ganske fint lavet, synes jeg.


Når nu jeg var i gang med at bestille varer fra det store udland, kom der to bøger med i leverancen. Begge bøger er lavet af japanske brodøser:

Kazuko Aoki: Promenade dans les jardins anglais - på fransk
Kazue Sakurai: Embrodery of Wild Flowers - på japansk


Begge bøger er med illustrative tegninger og gode fotos og lige til at gå i gang med. Prøv at google de to navne og se, hvilke billeder du får frem ……. Der vil være nok at kigge på i løbet af aftenen.

 (Fotografen er Yashiharu Koizumi)

(Fotografen er ……. her må jeg give op over for det japanske sprog)

Igen må jeg sige, at jeg har oplevet hurtig ekspedition ved at handle via internettet. Det er dejligt. 

God onsdag aften
Kirsten 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }