onsdag den 16. juli 2014

Marie Wallin

er efter min mening en rigtig dygtig strikdesigner.  Det var slet ikke gået op for mig, at hun nu "kun" er freelance for Rowan og udgiver sine egne strikkehæfter. Jeg er blevet klogere, takket være internettet.

Hæfte nr. 2 - Lakeland - venter jeg på at modtage med posten direkte fra Marie Wallin. Hæfte 1 - Windswept - var udsolgt på hendes hjemmeside. Det var der heldigvis råd for. Jeg fandt hæftet på en dansk hjemmeside mandag aften, bestilte det, og i dag lå hæftet i min postkasse - flot pakket ind:


Indholdet er også godt. Jeg er allerede i gang med at drømme om projekter:




Læs mere om Marie Wallin på http://mariewallin.com.

Kirsten

PS - jeg har lige fået en mail om, at Lakeland er afsendt ….. venter spændt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }