mandag den 26. maj 2014

Statistik kan være kedeligt og

uforståeligt. Statistik giver måske heller ikke altid et fuldstændigt billede af tingenes tilstand. Men, men, men……..

Jeg er alligevel utrolig glad for, at der i går var hele 286 sidevisninger fra min blog. Det er måske ikke så meget i forhold til andre blogs, men jeg synes det er fantastisk. Derfor 1000tak for, at du kigger med.

Hvis du har kommentarer eller spørgsmål til mine indlæg, er du velkommen til at lave en kommentar - også som anonym. Du klikker på Ingen kommentar eller x kommentar. Herefter skriver du din besked i kommentarfeltet og angiver, hvordan du vil kommentere under Kommenter som. Når du udgiver kommentaren ved at klikke på Udgiv, vil du blive bedt om at gengive en tal/bogstavkode. 

Du skal selvfølgelig være opmærksom på, at det du skrive er offentlig tilgængeligt.

Nederst på siden har du mulighed for at tilmelde dig, hvis du gerne vil have en mail, når jeg udgiver et nyt indlæg.

God mandag aften.

Kirsten





2 kommentarer:

  1. Hej Kirsten.
    Jeg håber da du bliver ved med at vise dine flotte strikkede og hæklede ting. For mig er de en vældig inspirationskilde og jeg vender ofte tilbage til gamle billeder, når jeg skal i gang med noget nyt. Så du må endelig blive ved. Du laver nogle super flotte ting.
    Mange hilsner fra Rie
    Hvor har du købt mønster og garn til Elisabeth?

    SvarSlet
  2. Jeg købte opskriften med garn for måske et par år siden. Garnet blev brugt til noget andet - men nu har jeg fundet det helt rigtige garn, Isager Merilin - tror jeg. Opskriften stammer fra Marianne Isager - så mon ikke du kan kontakte isagerstrik.dk, hvis ikke din lokale Isager-forhandler kan skaffe opskriften.
    Kirsten

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }