onsdag den 21. maj 2014

Montageværkstedet

er i stor aktivitet.

Her skal hæftes trådender og en krave skal ombukkes og syes fast:


Her skal der syes knapper i:


Her mangler den sidste lynlås:


Det skal nok lykkes alt sammen.

Medens jeg arbejder på at afslutte monteringen, kan jeg glædes over et af Marianne Isagers nye garner og det nye design på banderolen.

Garnet hedder Merilin og består af 80 % merinould og 20 % hør. Det er superlækkert at røre ved. Jeg har købt garnet i farven 7s, og det skal bruges til en model, som jeg længe har ønsket mig. Modellen hedder Elisabeth og er designet af Kirsten Toftegaard.





Modellen er strikket i strukturstrik. Det bliver helt sikkert et projekt, der kommer til at tage laaaang tid - men det ser jeg frem tid.

Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }