fredag den 9. maj 2014

En usædvanlig sædvanlig dag

I dag kørte jeg helt usædvanligt i bil til arbejde for helt "usædvanligt" at kunne købe garn. Min plan var at nå forbi Garnudsalg.dk og åbningen af firmaets nye lokaler. Det lykkedes. Til gengæld lykkedes det mig ikke at lade være med at købe garn. Den nye Alpaca Air skulle jeg simpelthen prøve….



Den ser voldsomt lækker ud. Der må hellere strikkes en prøve………

Jeg købte en noget anderledes bomuld, som kun fandtes i meget begrænset omfang:



Jeg faldt for den petrolblå farve. Her skal også laves en prøve……...

Endelig kom der lidt sommergarn med hjem:


Også her skal der laves en prøve………

God Weekend

1 kommentar:

  1. God fornøjelse med prøverne - lækkert garn du har fået på lager :)

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }