onsdag den 2. april 2014

Find en fejl ...

Jeg købte til Store Strikkesøndag lynlåse til Frakke 1 fra Nordiske Masker - hvad jeg ikke lagde mærke til var, at der var forskel på de tre lynlåse:


Det har jeg først opdaget nu, hvor tiden begynder at nærme sig for montering. Jeg blev nødt til at skrive til Nordiske Masker: hjælp !!!

Tænk sig i dag modtog jeg en ny lynlås med posten sendt fra Lone fra Nordiske Masker. Det er der kun et ord, som kan beskrive: Service.


Så nu er jeg klar med tre lynlåse med Nordiske Maskers navn på. Så skal Jakke 1 bare hækles færdig …..

Kirsten

2 kommentarer:

  1. Det var godt du opdagede det og sikke en fin service.

    SvarSlet
  2. Sikken en fin service. Glæder mig til at se din jakke :)

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }