tirsdag den 21. januar 2014

Siberia har allerede

bestået prøven. Trøjen var klar til at tage på mandag morgen på arbejde. Den er dejlig blød, varm og i det hele taget lækker:


Jeg har lavet nogle få ændringer. Jeg har blandt lavet halsen kortere, da jeg ikke er så vild med en høj hals. Jeg får det ofte alt for varmt. Selvom halsen er kortere, synes jeg, at den fungerer fint.





Jeg har brugt 300 gr. ÅLJ Tweed fra Isager og 75 gr. Silkhair fra Lana Grossa.

En model jeg helt bestemt bliver glad for.

Søndag eftermiddag havde min datter på 18 år besøg af 7 piger fra hendes 3.g klasse. De ville gerne lære at hækle eller strikke. Vi hyggede os med salat, slik og kager, og et par stykker af pigerne, har jeg hørt, fortsatte med at hækle, da de var kommet hjem. Min datter fortsatte med at strikke…… fantastisk…….


Her ligger hendes strikketøj og venter, medens hun nu er til fitness. 

Jeg vil nu lægge hele strikkeenergien i Kashmir: 



Skønt ser det ud. 

God tirsdag aften.

Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }