onsdag den 8. januar 2014

Problemer ….. store problemer….

….altså strikkeproblemer……..

Med posten i dag har jeg modtaget det nye Rowan Magazine no. 55 fyldt med lækre modeller - ialt 38 af slagsen. Magasinet er som altid flot og lækkert i sit lay-out. Der er flere modeller, jeg godt kunne tænke mig at strikke, og det er netop her problemerne opstår. Hvilken model skal jeg vælge ???? ;-) Det er måske også lidt for tidligt at tænke i strik til sommeren 2014, når vi ikke engang har haft vinteren 2013/2014 endnu.


Som abonnent har jeg også modtaget Rowan Newsletter. Heri er et interview med Vibe Ulrik, dansk strik designer, der har lavet et par modeller for Rowan. Hun laver nogle rigtig fine ting.



God onsdag aften.

Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }