tirsdag den 24. december 2013

Glædelig Jul

Jeg tager toget på arbejde hver dag, og i går spurgte en noget bekymret togkontrollør mig, om jeg skulle bruge mit broderi til Jul - det vil sige i dag…..


Jeg kunne berolige ham med, at det ikke var min plan - men måske næste Jul. Sikken en juleomsorg fra en DSB-medarbejder ;-) Det er i øvrigt ganske hyggeligt at brodere i toget. Jeg får ofte kommentarer fra medpassagerer eller fra togpersonalet. 


Som du kan se, mangler jeg en hel del på denne løber fra Haandarbejdets Fremme:


Designet er af Edith Hansen og hedder Stjernemosaik. 


Forhåbentlig er løberen færdig til næste Jul. 

Jeg vil gerne ønske dig og dine en Glædelig Jul - og tak fordi du læser med.

Kirsten

1 kommentar:

  1. Jeg elsker Edith Hansens design. Det, at hun arbejdede med collager giver nogle rene, grafiske linjer. Smuk smuk løber, du kan smykke bordet med næste år!

    SvarSlet

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }