onsdag den 6. november 2013

Kræmmerhuse…..

På søndag skal vi igen mødes i broderiklubben. Temaet er jul - så måske skulle jeg få gjort nisserne færdige:


De mangler at ligge i eddike for at fjerne prikkemønstret, de mangler at blive presset, og de mangler montering…….. (Montering skal dog vente til december, hvor vores tema er montering)

Jeg kunne også begynde på en julehistorie……Jeg glæder mig i denne tid……


Der sker dog helt givet det, at en af de andre brodøser har en ide til noget nyt, som jeg nødvendigvis synes, at jeg skal i gang med……..

Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }