søndag den 19. maj 2013

i problemer igen........

Jeg var så heldig at nå en hurtig tur til Århus i går - en lynvisit hos Tøndering Strik og Ingers blev lagt ind i programmet. Hos Charlotte Tøndering var jeg ude efter dels den nye booklet"Fin og Finurlig" og dels et kig på modellerne fra booklet´en, der er vist i butikken. Det er en utrolig fin booklet med nogle fine modeller, der i "levende live" lever op til billederne.


Min favorit lige nu er Symfoni designet af Lis A. Mortensen. Måske kunne den strikkes af min lagervare, Silk Mohair fra garnudsalg ???


Hos Ingers fandt jeg Martin Storeys: scottish heritage knits. Det er også en rigtig fin bog med mange dejlige modeller strikket i Rowan Fine Tweed, Rowan Tweed og Rowan Felted Tweed. De tre garner, synes jeg, er dejlige at strikke med, og de findes i mange farver.


Også i den bog har jeg en favorit: Thistle cardigan. Modellen har striber på ryg og ærmer og et fint mønster med tidsler - den skotske nationalblomst - på forstykkerne. 


Problemet kommer så nu.............hvornår skal dissse to modeller liiiiige passes ind i mit strikkeprogram.......?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }