tirsdag den 14. maj 2013

Alt er, som det plejer....,

der er nemlig gang i flere projekter på en gang.

Jeg er stadig godt igang med No. 29. Den er rigtig god, når der ikke skal tænkes så meget, men måske ses TV.


Jeg er gået igang med Hip, efter at strikkeprøven blev ganske vellykket rent farvemæssigt. Jeg strikker på rundpind i stedet for at strikke frem og tilbage. Frem og tilbage er en typisk "Rowan-ting", og jeg vil gerne slippe for at hæfte alle trådender. Jeg strikkehæfter derfor ved begyndelsen af hveranden pind.



 Mit hækleprojekt for tiden er en taske fra Nordiske Masker. Jeg har valgt at bruge en grå medløbertråd i stedet for den gule medløbertråd, som foreslåes i bogen. Hankene har jeg købt og skal jo så til sin tid finde et foer - en lys grå silke.......



Endelig mangler jeg en trediedel af et ærme og de nederst kanter på No. 15 fra booklet´en No.11, No. 12, No. 13........ Måske skulle der strikkes igennem på den i weekenden ? Tilbage er jo kun det mere kedelige.......


Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }