tirsdag den 16. april 2013

to tørre stykker......

er nu klar til at blive til en taske. Derfor går jagten nu ind på en passende hank og et stykke foerstof. Foerstoffet, tror jeg, skal være i den grøngule farve.




Hanken - den kræver lidt nærmere overvejelser.




Jeg tror, det bliver godt ;-)

Medens jeg tænker over hanken, vil jeg kaste mig over at hæfte trådender - mange trådender - på Nr. 22
fra No. 21..... Jeg har ikke hæklet meget, men denne cardigan kunne jeg ikke stå for, og det har været et rigtig dejligt projekt.



Fortsat god aften.

Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }