søndag den 7. april 2013

Jeg prøver igen ......

Jeg har haft store problemer med billedhåndteringen på min gamle side. Nu er jeg flyttet hertil. Det håber jeg kommer til at virke bedre. Så her kommer nogle billeder, jeg har taget og lagt ind for at øve mig. Allerførst lidt stumpwork, strik og i baggrund stramaj. 


Her strik, sakseetui i tællesyning og stramaj.


Her strik i baggrund og i forgrund en beholder i frit maskinbroderi. 




Her er motivet fra min syæske. Kontursting, franske knuder og tungesting på ubleget hørlærred.

Fortsat god søndag aften til dig. 
Kirsten


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }