tirsdag den 23. september 2014

Og nu til noget helt andet …..


Medens jeg venter på at få garn sendt fra Paris til min broderede taske, vil jeg kaste mig ud i noget gammelt og klassisk broderi fra Haandarbejdets Fremme: En lille dug designet af Else Johnsen. Oprindeligt var der tale om en dug til et helt spisebord……. Jeg nøjes med en lille dug eller løber på ca. 50 cm * 90 cm. Selvom inspirationen er fra gamle broderier, er der tale om en farverig dug - men måske knap så farverig som min taske. Her er alt det garn, der følger med:


Du kan se et billede af dugen på Sommerfuglens hjemmeside - lige her.

Der vil være broderi til en hel del togture …………

God tirsdag aften.
Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }