onsdag den 8. maj 2013

Nu kan sommeren og dens mere kølige øjeblikke bare komme an !

Når man er godt forberedt ved for eksempel at medbringe en paraply, bliver det sjældent regnvejr.
Jeg håber derfor med mit nye tørklæde, at det kun sjældent vil ske, at vi får en kølig aften denne sommer.


Min datter mener stadig, at der er lidt bedstemoragtigt, men hun giver mig dog ret i, at farverne passer til mine grønne øjne. Jeg gad nok vide, om det så er positivt ment ?


God Kristi Himmelfartsdag til dig og dine.
Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }